Discodans och egoläsning

Okej, här kommer första riktiga inlägget. Ska försöka komma igång direkt och uppdatera så ofta jag kan! :)

Ska börja med att berätta att jag nyss börjat europaekonom i hallsberg, för er som inte har så bra koll.
Även denna torsdag vart det tidiga tåget till skolan, det är sånna dagar som ger mig ett topphumör från start. eller?
Dagen flöt på trots lite för många gäspningar kanske. Sista lektionen var idrott som innebar konditionsträning. Jag kanske skulle tagit några extra löprundor i sommar i alla fall var tanken som kom när jag flåsandes som en tok var klar med varvet. Nåja, ska snart åka på terminens första discopass som jag ser mycket fram emot, trots att jag är spuerdupermegatrött!
Och juste, imorgon är det så kallad EU-dag i skolan. Då ska alla EU elever klä ut sig och leka tokiga lekar hela dagen. Är lite nervös men det ska nog gå bra! :) Får se om jag får någon bild så kan ni få se mig som troll! :)
Nej men nu ska jag snart hoppa i dans kläderna, läsa ett par sidor i egoboost som förresten verkar jättebra! Sen blire discodans för hela slanten! Wieho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0