Förlåt

Förlåt att jag inte uppdaterar på länge. Som jag lovade att jag skulle..
Känns inte lika kul att uppdatera när jag inte tar bilder då jag själv tycker att det är super tråkigt att bara läsaläsaläsa. Blir kanske bättre på den fronten när jag får en ny telefon :)
Igår åkte jag in till Örebro, till Sanna efter skolan, vi gick lite på stan och sen gick vi hem och lagade kyckling och ris, mums! Det är skitbra för mig att sova där för då kan jag sova nästan en timma extra, sen är det ju mysigt att träffa världens bästa kusin!
En sommarbild på mig och Sannapanna!
Nu ska jag åka till Hallsberg och dansa lite och efter det ska jag hem till Dennis och se på Idol,
om det inte är slut :)
En dansbild på mig och Ninni
Nu ska jag göra ett försök att sälja kakor till mina grannar! Önska mig lycka till!!
PUSS

Kommentarer
Postat av: ninni

snygga tjejor!!!

2010-11-03 @ 13:48:09
URL: http://jennniferness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0