en fredag med tre lektioner

Även denna fredag avslutades halv 12, sååå skönt! Ligger nu hemma i min sköna säng och pustar ut efter en skolvecka med för många tidiga mornar!

I veckan har jag inte gjort något speciellt, pluggat och dansat. Det som mina veckor brukar bestå av, men nu är det i alla fall helg!! GÖTT
En höstbild på mig i brunt hår (tagen för ungefär ett år sen)

Kvällen blir lugn, det blir bara familjen och idol :D
Imorgon ska jag upp och jobba lite i Laxå, sen kommer Dennis och vi ska fira 14 månader med att... måla mitt rum! Haha, ja vi kanske hinner med något roligare också :)
.
Kan inte säga att jag har 100% koll på idolerna men hon va i alla fall sjukt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0