Tisdag

Hej igen!

Igår var det studiedag så Isabel och jag passade på att åka in till stan. På tågstationen mötte vi Emma och Ida :)
Men allt tog längre tid än vad vi trodde, för i hallsberg fick vi sitta i drygt 30min, suck! Sj kånglar alltid!

Aja, väl på stan så träffade vi Bella, så nu var vi nästan full laxå styrka :D och kul hade vi med

 

(alla älskar bikbok)

Jag hittade iallafall en stickad tröja och ett par skor :)



gina&dinsko

Dagen avslutades med ragga i hallsberg :) 

Nu ska jag lägga mig i soffan med en ny bok och varm oboy, det kan man ju i väder som detta :)

Övrigt så är nu winnerbäck bokat, tagga till december nu va!!! Skivan är på spotyfi så det är bara att börja träna texter. 

Kommentarer
Postat av: sanna

Snygg tröja Ellen. Skorna behöver väl ingen kommentar från min sida!;) Puss

2009-09-22 @ 19:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0