söndag

Helgen gar varit toppenbra:) i fredags var jag hos Dennis och vi hade det jätte mysigt, han har fått mig att spela farmville, så att nu harvar jag massor! haha brabra.
Åkte hem på igår och då kom Isabel, Ida och Matilda hit och vi tänkte ha en mysig tjejkväll. Dock började det inte så bra..
Vi skulle gå ner och hyra film, men issa tyckte att vi skulle cykla så så blev det. Ner för dödsbackarna med varsin på pakethållaren. Och vad händer bland alla gropar och stora stenar? Jo, Isabel och Matilda ramlar, slutade med blodiga skrapsår och förhoppnigsvis en stukad och inte bruten tumme. Det visar sig imorgon om Matilda kommer med gips!



Fyfy, nej det började inte bra men sen hyrde vi alla fall en film. Fredag den 13de, fyra tjejer i ett mörkt rum i ett mörkt hus i skogen, med en psyko gubbe med mask. Varför skulle vi vara rädda lixom?




Trots allt en mycket trevlig kväll! :D



Idag har jag inte gjort så mycket, dans snart och imorgon åker jag in för att bo i örebro en vecka. Prao med sanna :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0