It's Friday i'm in love..

Har nu kommit hem efter en tålamodskrävande men rolig vecka.

På ondagen var det utedag..
Detta är stadsbarn på högsta grad:
- Har du sett nån älg nån gång?
- Eh ja, det klart jag har!! Massvis med gånger på björnbröder ju!

Ja, kanske inte så kontigt att jag reagerade som är skogsbarn från grunden.



Även nästa vecka blir det barn, fast då lite äldre. Vi får hoppas att det går bra :)


Igår åkte jag och sanna ialla fall hem. Jag åkte till laxå för släktkalas. Sen gick jag vidare till Dennis :)
Och ikväll blir det pizza/film kväll med göteborgarn och tysken! Brabra, nu ska jag in till Sanna en stud.
Ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: klara

synd att inte matte kunde vara här <3 .... peace

2009-09-19 @ 23:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0