I en lägenhet 7 mil hemmifrån

Just nu sitter sanna och jag i varsin del av soffan och bloggar, vi har det skit mysigt.

Igår slutade jag tidigt så jag sprang upp på stan och mötte bella, vi shoppade lite och sen åkte vi på ragga :) kul som vanligt.
Även idag slutade jag ganska tidigt, sanna och jag har varit hurtiga och både varit ute och gått och styrketränat lite :) brabra, nu väntar vi bara på alla muskler vi ska få. Mage, rumpa och armar varje kväll, sanna du är väl på? Haha ja, om jag känner mig själv rätt så gör jag det imorgon och sen glömmer eller troligen inte orkar. Men man måste ju ha mål eller hur mamma?
Nu: Idol :)
Övrigt: saknar jag min nörd!



Kommentarer
Postat av: ninni

sv: vi tar igen det, så duktiga som vi är;)

2009-09-18 @ 19:50:13
URL: http://jennniferness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0