Älska vädret!

Ojoj nu har det gått mycket mer än en vecka! Haha det har varit en händelserik vecka =)

Börjar igår då det stod utedag vid borasjön på schemat. 11.00 samlades vi vid grusparkeringen för att cykla drygt 5km i SPÖREGN+lite åska. Aja inget val, cyklade dit och fick göra det bästa av situationen.


först var det ju riktigt fint jämfört med senare..

 





Japp sen slutade det ääntligen att regna och blixtra. Då plockade dom fram kanoterna. Jag klara och isabel i en, vad hände????

 


personliga favoriter

Haha japp en upplevelse rikare måste jag säga.

Idag var det hälsodag. Föreläsningar och olika idrotten. Helt okej =)
Det bästa, som jag nog inte är själv om att tycka tjejer? var när martin lidberg kom och pratade om hans vm guld =) 

Isabel:

- Jag ska aldrig mer tvätta min tröja!

 

Övrigt har danserna dragit igång, väldigt kul! =)

Har varit disco idag, här är en video sen förra avslutningen.


Kommentarer
Postat av: Lisa

duktiga ni är =)

söt blogg du har . allt bra ?

2009-09-13 @ 14:53:30
URL: http://jinandjang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0