Onsdag 22:32

Hej ännu en gång :)

Just nu ligger jag i min säng och ska nog snart sova, är jättetrött.
Dagen har vart kort och det känns knappt som om jag fick någonting gjort.
Varit på skolavslutningskör, bowlat och haft amor avslutning.
Ja inte så konstigt att ag inte hann med så mycket annat.
Jag missade mentorstiden pga amormötet.
Där besutades det att hela klassen skulle åka till liseberg
nästnästa tidag om det funka för alla föräldrar.
Självklart jättekul, men lite oplanerat.

Här hemma har jag ialla fall äntligen skrivit klart no uppsatsen :D  

I tisadgs vart det dans med ida och hopprepsflickan igen ;) Väldigt kul som vanligt, känns nästan sorgligt att det snart slutar, ingen dans på hela sommarn ;( men aja jag får väl så ut!

   

Nej nu somnar jag nog snart, lika bra jag avslutar, skriver snart igen, tjing

Oj nu ser jag att min räknare till sommmarlovet inte stämmer. Idag är det 15 dagar kvar, orkar inte ändra men plussa bara på en dag hela tiden så blir det bra. Precis 2veckor imorgon!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0