Mini lov =)

Hej igen!


Blev dans igår ialla fall. Känner mig bättre nu, fast helt bra är det inte än.



Här är ialla fall en trött Ida på väg till tåget efter ett dubbelpass :)

I tisdags var det ju fint väder också, det firades på entre trappan



  


Sista dagen i skolan idag då, kanon!
Först matteprov, gick väl sådär.
Får hoppas på det bästa.
Sen var det något som hette jaktstig.
Ingen hade någon aning om va det var men vi knallde dit, kanske inte helt min grej speciellt inte eftersom det tokregna och man va tvungen att stå still typ as länge haha.
Man fick lära sig om jakt och björnar,
och nej jakt är nog inget för mig, hehe.  


Klara fastnade på bild i det vackra vädret!















Nu ska jag duscha KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0