090503

Hej, förlåt för att jag inte bloggat på ett tag, har varit mycket.

Helgen har varit toppen, sov hos anna från torsdag till fredag, sen upp tidigt för dans i hallsberg. Till Ninni och sova där, sen va det tävling igår. Gick bra, inga bilder tyvärr.
Nu är jag trött och ska nog lägga mig framför en film. Sen är det dans igen, ska öva på en pyramid och jag ska stå längst ner, jättejobbigt. Behöver träna benen! Har gjort ett fint konstverk av pyramiden men min dator är inte på humör så det funkar inte att lägga ut det. Nu ska jag käka frukost puss

Kommentarer
Postat av: Nea

Hejj! Hoppas allt är bra med dig. Du är med på dansavslutningen både på lördagen och söndagen på avslutningen väl? När tänkte du åka in på lördagen`? Jag har nämligen genrep väldigt tidigt och vore kul med lite sällskap.. kram

2009-05-03 @ 16:43:03
URL: http://neakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0