Söndag.

I fredags åkte jag till ninni och sov där tills igår. Då bar det av till kungsör och danstävling! :)
När vi parkerat utanför idrottshallen i kungsör efter ca 1h i bil, började vi packa ur bilen. Vi upptäckte snabbt att det fattadesen väska, men inte vilken väska som hellst utan ninnis väska med alla kläder, skor licens m.m. kanske inte det bästa som kunde hända en timma innan vi skulle stå på dansgolvet! Men ninnis pappa satte sig i bilen och hoppades på det bästa, men tyvärr hann han inte i tid. Vi fick panik, men kom på att båda hade grå mjukisbrallor. Som tur va så kunde jag låna ett vitt linne så vi va likadana, första dansen såg ut såhär.
En kommentar från läcktarn(stavas): Kolla på de där! Man kan tydligen dansa i vad som hellst!



Sen fick vi iaf tag på kläderna!



Sen vart det singel
Svårt att få nån bra bild, iaf jag som står o vevar imitten ;)


Imorgon ringer klockan i vanlig tid och jag åker med sanna till örebro och dagis :) Prao där mån tis ons och resten på face :) Kommer bli jättebra. Men nu ska jag käka och sen blir det dans :) kram kram

Kommentarer
Postat av: Nea

hur gick det för er? :) <3

2009-03-01 @ 16:53:13
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0