Snälla snälla snälla..

Ja, inte kan jag fatta att hon gick vidare, katastrof enligt mig.

Har inte uppdaterat på ett tag, har aldrig hunnit. Men veckan har varit superbra och det har nästan kännts som lov ;) lyyx
Att va på dagis var jätte mysigt och alla barn var så söta, face var jättekul och jag fick med mig massa tips, läppglans och en ögonskugga där ifrån. Aldrig fel!
Självklart var det kul att spendera veckan i örebro, har varit jätte mysigt i sannas lägenhet :)


En bild från isomras, klara och jag hos sanna. Undra om jag någonsin blir sådär blond igen?

Veckans inköp:


Blev en jeansjacka från jc jag fick med mig hem :) Men nu måste våren komma så jag kan använda den. Efter ramundberget förväntar jag mig mist 15 grader varmt!

Idag har lite släkt varit här och gratulerat pappa som fyllde år i måndags. Annars inget speciellt, Ha det bra puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0