Måndag..

Ännu en vecka har börjat och den började helt okej. På musiken började vi med ett nytt arbete om en artist/band man gillar. Jag tog iaf winnerbäck, mina vänner blev inte chockade precis. Hemma har det inte hänt något speciellt, har pluggat matte som måste va inlämnad imorgon "suck" . Massa krångel med negativa tal, potenser och paranteser. Låter kul va? 
Annars har jag kollat runt lite på kläder och fastnat för ett par gladiatorsandaler. Men kommer nog inte ha råd om jag ska köpa några nya dansskor som jag tydligen måste ha, skit tråkigt att köpa. Aja jag få börja spara pengar på riktigt nu, typ det svåraste som finns.
Får inte bli någon bild idag för vår andra dator har slutat att fungera så jag vet faktiskt inte om det blir någon uppdatering i veckan, isåfall utan bild. Nu ropar matten på mig, kram kram

Kommentarer
Postat av: nea

:) vad blir det för dansskor då? kram

2009-03-10 @ 18:45:01
URL: http://neakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0