Bara två skoldagar..

Hej igen! Veckan har gått skapligt fort, bella är ju tillbaka. Dock är både Klara och Anna sjuka just nu :(

Idag när jag kom hem låg den nya H&m katalolgen och väntade på köksbordet = Lycklig jag!
Gjorde en jordgubbs smothie och placerade mig på soffan för en titt på vårmodet :)


Frysta jordgubbar+mjölk+vaniljsocker


Nu är det mycket plugg som gäller, eftersom jag missar tre dagar nästa vecka. Matte matte matte



För att inte tappa humöret helt, roar jag mig och tar lite kort emellanåt.

Imorgon är det dans, men bliir nog att titta på för mig del, har fått jätte ont i ett knä. Får hoppas det går över till på lördag!

Men nu ska jag käka kvällsmat puss




Kommentarer
Postat av: nea

okej :) så ni måste ha grekisar nu? (:

2009-03-11 @ 19:56:41
URL: http://neakallgren.blogg.se/
Postat av: ida

Vilka fina bilder ! :) ses vi på söndag?

2009-03-14 @ 17:17:26
URL: http://mrsidh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0