6 juni

Nationaldagen

Japp, alla flaggot är hissade. Är väl inget som vi firar speciellt mycket i sverige. Känns som en helt vanlig dag, fast det är ju sverige match idag. Vi får hoppa att de vinner, kan ju ingenting om fotboll.





Nyheter i min garderob



Klänningen har jag sytt själv i slöjden, ser kanske lätt ut men om man inte är en hejjare på att sy så tar det ett bra tag. Tur att man inte ser sömmarna så bra, men tyget va ju så fint :) Flätat skärp till



Randig sommar klänning/tunika från bikbok



Ett par jensshorts som jag klippt av och slitit, ett par andra och en strand kjol fyndat från jc. 

Idag

Isabel har varit här och jag har varit hon henne, vi är ju riktigt hurtiga, fast det blir nog ganska jämt om man tänker på att vi stoppar i oss.



PUSS


Kommentarer
Postat av: nea

vad söt klänningen du sytt var :) de andra du shoppat var oxå jättefint :) har oxå klippt av och slitit ett pa jeans till jeansshort, dom som jag har på inlägget "måndags" hih :) saknar dig!

2009-06-06 @ 20:21:57
URL: http://neakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0