Vårfin..

Idag var det ju som sagt skola fast det är lördag, fast dagen var ändå ganska slapp så det gick rätt fort.

Fick tillbaka ett prov om kristendom och blev jätte nöjd :D nu är det ju bara optik, musik och hk prov kvar då :(

Men bort med tankarna från det och vidare till vår, blir glad bara jag tänker på det!
Så jag har kollar runt lite på nätet och fastnat för liter föör mycket saker.



1. Fösta bilden tog jag mest för att jag tyckte den var söt och vårig, lilla koftan var väldigt fin.

2. Ska nog köpa en jeans jacka ivår =) jag som följer Kenzas blogg såg att hon för ett tag sen köpt en, så jag började kolla runt lite och hittade denna, vågar inte skicka efter så jag får väl hålla utkik i butiken :)

3.Chinos. Japp det blir nog att investera i ett par sånna ivår. Vet inte riktig vilken färg bara. Bege är ju nästan finast men det har ju så många, jaja det får bli en senare fråga.




1. Jag som inte är van att gå i höga klackar. Har inte gillat sånna där rem sandaler förrut, har börjat gilla det mer och mer, fint till både uppvikta jeans och chinos. Shorts och kjol funkar säkert också. Just dom här kommer från Hm.

2. Japp dem galma börjar blir slitna så ivår blir det kanske dags för ett par nya. Tyckte vita var riktigt fräscha.

3. Kan inte släppa wct jackorna än, gillade färgen jätte mycket, men den här får nog hänga kvar i butiken, det går ju inte att köpa allt som är fint.

4. Åh va fin tänkte jag när jag hittade den på hm, som hittat! Men blev inte lika glad när jag scrollade ner. 798kr! 37x29cm. Den får vänta till jag blir rik(!)
Lär nog dröja..

Ha en bra lördagkväll, pusspuss


Kommentarer
Postat av: sanna

Mycket fina kläder och skor! Du kommer bli riktigt vårfin! Kul att du va med igår!

2009-02-01 @ 12:49:37
Postat av: Nea

åh vad fina saker (: blev helt kär i väska, men något dyr kanske haha, inget man bara slänger ut sådär.. ett par remsandaler är snart påväg hem till mig :) tyckte sånna var jättefula först, men har sett fler och fler och nu tycker jag dom är sjukt snygga! kram på dig.

2009-02-04 @ 16:04:00
URL: http://neakallgren.blogg.se/
Postat av: camilla

Man blir helt klart sugen på vårshopping när man ser dina bilder...Jeansjacka o vita converse låter fint! Instämmer dock helt i att wctjackan hänger bäst på galgen i affären...hmm !! Kramkram

2009-02-05 @ 13:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0