usch på vinter..

ja, iallafall som den är nu, minus grader, plusgrader, minusgrader..osv Snön kommer, och smälter bort igen.
Ja, om jag fick bestäma skulle jag nog hoppa över januari februari. Men nu var ju inte fallet så, så man får väl hålla ut och försöka se det på den ljusa sidan helt enkelt.



Men i torsdags var det iaf badresa =) och det blev riktigt kul!
När man kom hem, trött, slö och massor av blåmärken var det bara att byta om och dra till Hallsberg, oj va jag saknat det! För tränat är ju inte precis vad jag gjort på lovet, men nu är iaf allt igång. Disco igår, riktigt kul, och trevligt att träffa ninni igen. Nea träffade jag även ett tag och fick en pratstund med, alltid mycket att prata om :)

I söndags var det showen och fick veta att vi ska va cheerleaders + Charlston och Cabare, typ några musikaler som gick för länge sen. Det blir nog bra ;) 



I helgen blir det nog mest att ta det lugnt, vet inte om jag skulle träffa några vänner imorgon annars har jag ju några sidor kvar i fysiken som inte skadas att läsas.

Nu ska jag nog snart gå och lägga mig, har några timmar att sova igen efter veckan :) Kram kram 

Kommentarer
Postat av: sanna

Kul med alla danser Ellen. Jag kommer och tittar till våren! Tack för tupperingen!=) kram

2009-01-24 @ 15:01:38
Postat av: Ingela

tjusiga bilder Ellen. Vad duktig du är på att hantera nya kameran!! /Ingela

2009-01-28 @ 18:20:03
Postat av: Linnéa

Å va kul! :D vi har fått veta att hela vårshowen ska ha datorspels tema, kan bli rätt kul :O





2009-01-29 @ 13:18:40
URL: http://pelleplutts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0