Onsdag

Hallå :)

I veckan har det inte hänt något speciellt, skolan har börjat och det känns inte alls kul. Idag var det amor utbildning, och det var faktiskt roligare än väntat =)

Nu är det inte länge kvar till praon! :D och jag är jätte glad, efter praon går jag en vecka i skolan sen är det ääntligen dags för skidsemestern, sen två veckor i skolan sen är det påsklov! :D japp det här ska jag nog klara av.
Inga prov planerade och det kan man säga sköönt, innan lovet vet jag inte hur många det va, vi gick igenom fysikprovet om optik idag, det gick inte så bra som jag trodde, mycket krångligt. Men nu är iallafall fysik förbi och biologi nu, mycket lättare :)

Idag kom klara tillbaka och jag kände mig ju allt annat än brun brevid henne, det blir inte kul att gå med henne på ett tag, haha. Men självklart jätte kul att hon är tillbaka ;)

 Japp nu ska jag nog sticka ut och spriga en sväng skulle nog inte skada ;)
Ha det bra puss&kram


                               
Sommarn, du är efterlängtad!


Kommentarer
Postat av: ida

Vilken härlig sommar bild! Om tre månader kan vi ta nya...:)

2009-02-27 @ 10:57:09
URL: http://mrsidh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0