Hej igen..

Idag har det inte hänt något speciellt, var på teater sista timmen så missade både matte och No. Aldrig fel!
Dock var teatern inte alls lika bra som väntat :/ Nu har jag mest pluggat matte, sista provet innan lovet, sköönt!

Imorgon bär det av till storstenshöjden! Isabel och jag har laddat med bullar och pannkakor! Ska bli skit kul. Hörde att det var ganska många backar öppna :)


                                         Ramundberget 07

På tal om ingenting så behöver jag verkligen bli ordentlig och inte glömma bort/tappa bort allt hela tiden! Nu har det böjat bli extremt. Om det inte är headset så är det puder, om det inte är puder är det jacka, väska m.m.

Snart sportlov! wiie efterlängtat! har inte planerat något speciellt, säfsen på onsdagen och sen ska jag nog träffa ninni någon dag eftersom vi ska tävla i eskelstuna i slutet av februari. :D

Efter lovet går vi bara en vecka i skolan, sen prao. Och denna gång blir det halva veckan dagis med sanna, och andra halvan blir på Face, tips från Bella. Blir nog jätte kul!

Sen en vecka till i skolan, sen blir det ÄNTLIGEN ramundberget!

Ja, och sen är det ju inte så länge kvar till påsklovet!
Det ser ju faktiskt gaska ljust ut, ska nog kunna klara mig i skolan till sommarn!

Nu väntar ännu ett kapitel i matten :( Ha det bra pusspuss♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hmm...papper o penna kanske vore ngt för lilla damen? Ha en rolig dag imorgon, pannkakorna är nu stekta!!! <3

2009-02-10 @ 19:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0