090221

Hej igen ;)

Gårdagen spenderades som sagt i örebro. Var med sanna på dagis ett par timmar och det va riktigt kul faktiskt, praoen blir nog jättebra! Sen åkte jag in till stan en sväng men hittade ingenting, eller jo jag hittade ett par jätte snygga chinos som jag ska köpa senare. Känns inge kul att köpa det nu när jag ändå inte kan använda dem. Och jag ska börja spara pengar till stockholms resan Isabel och jag planerar på påsklovet :D

På eftermiddagen åkte Isabel och jag till gymmet :)
Jag som vill bli polis hörde att en del av fysprovet var att springa på löpband i 15km/h i 2km! Men jag var tvungen att ge upp efter halva. Jaja jag har ju sex år på mig att träna. ;)


Japp, Isabel har en förmåga att bli bra på bild!


Håll utkik efter mig om sex år, hahah

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Nea

jo, jag kan säkert någon dag i veckan! annars nästa vecka, de skulle nog vara ännu bättre faktikst. tack ;] jasså, polis, då blir det omvårdnad för dig då? ;) kram!

2009-02-23 @ 20:36:42
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0