Fredag

Nu i slutet av sommaren fick jag ett sommarjobb av min mosters man, att fixa iordning utanför en lokal han äger nere i finnerödja. Har hållit till där de två senaste dagarna, känner mig skit duktig!


haha, ja det är faktiskt inte så tråkigt som jag trodde, dock kanske inte är mitt framtida yrke..

Nåja, ska ner en stund imorgon med, men inte så länge för senare börjar ju den kända finnerödjabrännbollen, som jag såklart inte missar! Vi i gatan satsar ju på vinst, eller vad säger du lagledaren? 
På kvällen blir det brunnsparken med brudarna :D

Såklart glömer jag ju inte min käre vän Klaras fördelsedag, grattis på femtonårsdagen! :)



Annars är det nog inget annat, måste försöka bli klar med detta jobb nu innan veckan är slut, sen börjar ju skolan på onsdag, något som både känns roligt och tråkigt. Första dagen brukar va kul, att träffa alla men sen när man kommer in på det gamla vanliga får man börja räkna ner till höstlovet..

Nu måste jag göra mig klar, klockan ringer klockan sju även imorgon! suck..


Kommentarer
Postat av: klaris :)

tack pluttan, måste ses snart , jag saknar dig :) <3

2009-08-16 @ 02:39:34
Postat av: sanna

Till nästa år ska vi ligga i hårdträning några veckor innan. Då kommer det blir vinst!=)

2009-08-17 @ 12:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0