Förlåt

att jag aldrig uppdaterar längre, nu på sommaren känns det aldrig som om jag har tid, eller det kommer alltid något annat. Kommer bli bättre nu på hösten när skolan börjar också.

Brännbollen var kul men tyvärr ingen vinst för gatan detta år heller ;) haha. Efter det skyndade jag hem och duschade, sen till bella och vidare till adolfberg =) Var jättekul och görs troligen om redan om ett par veckor :D


Bella o Ida och sen kom Matilda =)

Igår morse åkte jag hem en sväng sen ner till finnerödja för att jobba det sista, blir bara tråkigare och tråkigare men har man Lasse och Håkan i lurarna så går ju det mesta :)

Idag har det inte hänt mycket har sovit över 13 timmar så jag är ganska utsövd nu :) Ska packa klart det sista, åker till laxå med Isabel och Bella om en stund. Sista dagen på sommarlovet imorgon =(

byebye =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0