19 augusti

Jaha då var första dagen avklarad då, faktiskt en riktigt trist dag. Där fick man sitta på sin plats och höra mentorn prata i 1,5 timma! Lapp efter lapp efter lapp... Aja kul att träffa alla ialla fall =)


Slutade ju sen klockan 10 så så farligt va det ju inte, fast jag kom inte hem förrän 5 i 11! Men vi i gatan är ju vana att bli hemskjutsade sist.

Efter skolan var jag hemma med bror en stund, sen tog jag cykeln ner till byn för att träffa Isabel och Klara. Glass när solen skiner är ju aldrig fel =)

Nu ska jag käka sen blir det väl troligen friidrott som står på förjämnan nu för tiden!


haha, ja tänk att vara bäst i världen..

Övrigt så vår andra dator pajat så jag kommer troligen inte ha så mycket bilder på ett tag.  Hade bäst =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0