Trött..

Hallå igen, en solig dag även idag. Det gillar vi! Kändes som sommar när man kunde knalla runt med bikini. Tror jag har fått pytte lite färg faktiskt :)

Angående silkesdropparna jag köpte i stockholm, jag tyckte att de var bra, inget mirakel i mitt hår, men det är ju rätt extremt. Håret kändes mjukare och lättare men jag tappade ju humöret när jag kom fram till mamma och bad henne känna i håret för jag tyckte att det var så bra. 
- Det är ju verkligen frissigt, ska du inte prova det där nya medlet?
Suck.
Aja håret vart ju helt klart bättre iallafall.



Förrut kom jag att tänka på filmen "John Tucker must die" med Sophia Bush. Har inte sett den på sjukt länge, och om jag minns rätt så var den bra ;) ska kolla den nu. Ha det bäst! 




            

Kommentarer
Postat av: Nea

Okej, onsdag jobbar jag men kanske kan fredag :) Beror lite på om jag ska till min kusin men annars kan jag då, vi kan väl höras senare i veckan? :)



Jag tror de var på expert jag köpte datorn :)) Kram

2009-04-13 @ 20:58:00
URL: http://neakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0