Hur är det egentligen?

Påskharen tittade förbi på kvällen, han lämnade godis och en tidning åt mig.
Jag hittade ännu en artikel om Jennifer Aniston. Ja, tidningar går nog aldrig att lita på.
Påväg till stockholm läste jag i en tidning att hon dumpat sin kille för att han inte ville med henne på hennes filmpremiär. På vägen hem läste jag i en annan tidning, att det var han som dumpade henne, anlednigen minns jag inte.
Idag i den tredje tidningen står det att hon är jätte lycklig med sin pojkvän och att det rycktas om att hon är gravid.

Haha, ja jag vet inte vad jag ska tro. Antingen är det jag som inte alls har häng med, förklara någon?
Eller så är det tidnigarna som skriver om sanningen för att göra det hela mer intressant.







Glad påsk på er!

Kommentarer
Postat av: isabelle

Glad påsk! :D<3

2009-04-12 @ 20:51:27
URL: http://isabellennurme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0