Onsdag

Är as trött, och jag har massor av biologi väntandes i hallen, suck.

Dagen har gått bra, hade Alagstid vilket innebär att vi får sitta nästan 3 timmar och plugga vad vi vill, trist men bra.
Klara och jag roade oss mest med att prata om vad vi skulle göra om vi vann 3miljarder. Mycket intressant faktiskt ;)



Många säger att pengar inte kan göra en lycklig, men jag vet inte om jag tror på det helt, klart det inte kan göra en olycklig person lycklig, men det skulle ju helt klart bli lättare med det mesta :)

Men det dröjer nog innan klara och jag vinner 3miljarder på lotto, speciellt om man aldrig köper ;)



På matrasten cyklade jag och några tjejer ner till matextra som ska läggas ner. Allt för halva priset, toppen bra!


Ska inte slinga än på ett tag, men det är ju alltid bra att ha. Hoppas att denna inpackning är bra, tips från isabel.
64kr! super bra


Nu ropar blodomloppet på mig! puss


Kommentarer
Postat av: Nea

jamen vi får höras, verkligen! Jag jobbar som ledsagare åt en utvecklingsstörd tjej :) jag är en kompis till henne och är en hon kan prata men, göra saker med och bara vara, precis som vi är med våra kompisar :) jättekul! kram

2009-04-17 @ 20:21:00
URL: nhttp://neakallgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0