Hemma igen..

Hej hopp! Som sagt hemma igen efter den efterlängtade stockholms resan! Har varit superbra, mycket sol och mycket shopping :)

I måndags ringde klockan 5.00, upp och hoppa. Åkte med bussen och käkade, käkade och käkade. Haha känndes som om frukosten kunde ha räckt i en vecka! Nog framme i stockholm mötte vi upp Anna, sen vidare ut på stan :D
Hittade en hel del :)

Efter två shoppingglada dagar skulle vi ju ändå tillbaka hemmåt.


Haha, ja.. folk bakom oss tröttnade nog på oss ganska fort.

       


Vi laddade med föda innan avgången. Placerade oss längs fram längst upp i en dubbeldäckare :)

Inköpen blev:
Ett linne och en tshirt från bikbok
En tshirt från mango
Ett par gladiator sandaler
Ett par chinos från mq
Och lite andra smågrejer, tex dessa silkes droppar som jag tidigare hittat i en av mammas tidningar så jag var tvungen att testa. Återkommer med omdömmet.







Väl hemma i Gatan väntade jag mig en mysig kväll med familjen men så blev det tyvärr inte. Istället var det näst intill kaos hemma. Vi hade fått en vattenskada, det rann massor med vatten från vinden. Usch och fy.  Jaja en rörmockare är och tittar på det nu, så vi får hoppas på det bästa. Nu ska jag dricka kaffe, kram kram

Kommentarer
Postat av: sanna

Du ser ut att ha handlat mkt fint! Vaa en vattenskada!?! Å från vinden oxå. Ja fattar inget! vi ses imorron!!! kram

2009-04-08 @ 19:41:51
Postat av: felicia

jätte fin blogg ellen! :)

2009-04-09 @ 15:21:11
URL: http://feliciasoth.blogg.se/
Postat av: felicia

ja, jag inskaffade mig ett par greksandaler så camilla blir nöjd ;)

2009-04-09 @ 23:53:43
URL: http://feliciasoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0