Face warp?

Hela eftermiddagen hade vi nått på friskon som handlade om astma och allergi. I nästan 3 timmar fick vi höra samma sak 50ggr..
- Använd oparfymerat.
 - Jag är allergist mot jordnötter, pollen, starka dofter blabla blabla....
Klart att det kan va bra att tänka på det, men detta var ju lite överdrivet.

På en station när tanten hade pratat klart sa hon innan vi skulle gå:
-Just de, är det någon som vet vad som häner den 5 maj?
-Internationella astmadagen, viskade jag till emma på skämt.
Precis efter:
-Det är den internationella astmadagen!
haha, what? låter kanske inte kul, men det var det ;)


Efter skolan åkte iaf jag, klara och isabel till örebro.



Mycket kul med er.. <3

Hittade inte så mycket men en tröja iaf :)



Nu ska jag njuta med min favorit + film puss


       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0