Plums i plurret!



Japp, efter skolan kom mamma och hämtade mig och Isabel, och eftermiddagen spenderades i allehallen. 
Väldigt roligt! Vi simmade en hel del faktiskt =)
Dagen avslutades i brändåsen med mcflurry. mummms :p


                                              Du är super bra! =)

Imorgon är det mini OS för mellanstadiet på Ramundervallen, så på rasterna kommer ni hitta mig där hejandes på lillebror.
Sen så har vi äntligen orientering på gympan (Y)

På kvällen åker jag och Isabel till laxå på den nya afrikanska dansen, yippie, vi har väntat =)
Dansen är i bergfästet kl 19-20.30, kom dit vettja :D

Nu ska jag gå och läsa en ny bok, rekomenderad av Isabel. 
Ha det bra puss&kram
 

Kommentarer
Postat av: Nea

Ja det kan vi göra. Ringer du mig? puss&kram <3

2008-09-15 @ 21:49:49
URL: http://neakallgren.blogg.se/
Postat av: mamma

kul med bad...o nya dansen idag! pappa har lovat köpa med ngt gott från promenaden för att fira jacobs medaljer!!kram

2008-09-16 @ 15:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0