Lördag.

Hej bloggen :)
Som sagt igår blev jag brunett, fast det vart väldigt grått, så jag har färgat om det idag, är fortfarande inte helt nöjd, fortfarande lite grått kvar. Tar mig ner till frissan på tisdag och ser va hon säger, så får jag väl köpa färg där =)

Igår kom även min pappa hem med adidas jackan, och jag vart super glad! Och storleken vart också bra, ville att den skulle sitta lite större =)


                Här får ni också en smygtitt på håret  :)
        Det gråa syns inte på bilden, men när det ser ut så här är jag nöjd =)

Inatt fick jag nattgäst, Isabel. Mycket trevligt =)
Igår hade vi fullt upp med håret, och idag har vi cyklat ner till finnerödja och köpt ny färg och sen kollade vi lite på brors match, dom vann =) När vi kom hem vart vi törstiga och då gjorde vi milkshake :p

                      yummi!

Ikväll blir det mys framför svensson svensson med pappa och jacob.
Nu ska jag fortsätta att göra kyckling, mumms!

Ha det bra puss och kram ♥

Kommentarer
Postat av: Nea

fint det blev! ses sen på dansen. kram <3

2008-09-14 @ 12:37:01
URL: http://neakallgren.blogg.se/
Postat av: Madelaine

Vad fin du är i håret och nya jackan!

2008-09-14 @ 20:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0