Bra dag.

Hej allihop.
Hur har ni det i höst mörkret?

Efter helgen är jag nu utsövd och hoppas orka med nästa skolvecka.
Igår var Lucas kusin, med familj här. God mat, eyetoy, glass& kurragömma. Blev en mycket bra kväll.

Och även idag vaknade jag 11.30 =) Större delen av dagen spenderades ute, sen dans, på showen dansar vi till abba och har därför hela kvällen nynnat på voule vouz(stavas?) aha aha. och vi avrundade kvällen med pizza :D  

Imorgon är det dags för skola igen då, hoppas på orientering på gympan, minns inte va vi skulle göra.
Sen hoppas jag också att Danne har hunnit rätta SO proven.
Men nu ska jag duscha och sen ska jag måla naglarna, vi får väl se vad jag tar för färg.
 Ha det bra puss&kram


Jag och ett par favorit jeans, som tyvärr inte går att använda längre för att dom slutar under knäna.
Mammas gamla som vi innan sommaren sydde om till mig, och jag gillar dom starkt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0