Host host.

Idag vart det ingen skola för min del.
Är hemma, och det enda jag gör är att sitta här, och dricka blåbärssoppa.
Men tillimorgon måste jag vara frisk för då åker mamma och jag in till örebro, och fixa mobilen och det,
sen ska jag se om jag hittar några jeans,önska mig lycka till!
Och eftersom jag har så tråkigt har jag ängnat min tid åt att fönster shoppa på nätet, haha här är lite fina saker jag hittade. om någon undrar vart sakerna kommer ifrån så får ni väl kommentera. =)

Jag får väl se om jag kan hitta något av det imorgon, blev speciellt förtjust i den lilla bruna koftan längst upp till höger, som ni kan hitta på hm för 149kr.

Japp som sagt jag har inte haft så mycket att göra så jag kollade igenom lite skolkataloger och började fundera på om jag skulle ta och skaffa brunt hår igen, vad tror ni om det?
Skulle iså fall färga lite ljusare än förra gången, typ sån här färg:



Övrigt i veckan händer det väl inte så mycket, dans på torsdag och i helgen vet jag inte riktigt.

Och sen får jag ju självklart inte glömma, ATT NEA BLIR 16 ÅR IDAG!! Stoort grattis på dej vännen =) <3



Men nu ska jag plugga lite matte, Ha det bra puss&kram


Kommentarer
Postat av: Nea

Tack sötnos :) du är bäst vännen! <3

2008-09-09 @ 20:18:33
URL: http://neakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0