Halstabletter & Jordgubbs te

Ja jag tror jag håller på att bli sjuk :( Har skit ont i halsen och i huvudet.
Och idag är det ju finnerödjabrännboll också : / Men jag får väl sitta hemma.

Igår var det kalas för mig och jag fick mycket bra grejjer, tex pengar, nageldiamanter & hår puder(dust it). 
Och självklart den årliga resan till ullared med mormor, vi har åkt varje år på höstlovet sen jag var typ 8år. En mycket mysig tripp.
Men kalaset slutade med att jag fick gå upp och lägga mig för att jag inte mådde bra. =(

Igår kom även min mobil tillbaka, den har varit på lagning och så länge har jag haft en annan.
Det var Sanna som var så snäll och hämtade ut den, men eftersom felet var för dyrt att laga så fick jag en helt ny, vilket var kul, men den var röd. Min andra var lite mer brun silver och jag måste säga att jag gillade den mycket mer. Så vi får väl se hur jag gör.
 
Och btw så såg jag alldelles nyss att jag skrivit 2 augusti på inlägget nedan, jag menar självklart 2 september.

Ha det bra puss&kram

Kommentarer
Postat av: Nea

krya på dig! <3

2008-09-06 @ 14:09:06
URL: http://neakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0