Hallå igen!

Har inte hunnit uppdatera på några dagar, har haft fullt upp. 
I onsdags åkte jag iallafall iväg till örebro, och gissa vad? jag hittade ett par jenas!! Jag hittade även den dära kofan jag tittat på, med den fanns inte i brun så jag tog svart.
 
                        
Här har vi jeansen då.                             här är även en 
                                                                       bild på koftan

Torsag, åkte jag på dans direkt när jag kom hem, senare på kvällen fick jag ställa mig och baka bröd för det va hemmkunskaps läxan. Sen vart det massa samhällskunskap. =(

Ikväll kommer Isabel hit och vi ska ha mys, hon ska även färga mitt hår, och denna färg blir det.


Japp vi får se hur det blir, jag lägger nog ut bilder imorgon =)

Skolan idag var rätt okej idag, vi hade hemmkunskap och vi gjorde pasta med skinksås och äpplekräm.
Sen hade vi So prov, om riksdag och regering och sånnt, gick väl sådär, vi får se hur det går.
Aja sen direkt till tyskan och oförberett prov, lite sådär kul. men gick ganska bra iallafall.

Övrigt så har min adidas jacka kommit till laxå, men kan tyvärr inte hämta den innan söndag, men jag får väl stå ut.

Men nu ska jag tvätta bort sminket, dra på mig mysbrallorna och se på vänner

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Nea

Fint du köpt :) vart är jeansen ifrån? =) kram!!

2008-09-12 @ 23:42:22
URL: http://neakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0