Grattis mig.

Hej igen! Dagen vart lyckad och det var fler än jag trodde som kom ihåg min födelsedag :) mycket vänligt.

Som sagt vi hade friidrott men gick ingevidare det ända jag förbättrade var spjut. När jag kom hem, stod maten jag önskat på bordet (kyckling,ris och currysås. förvånad?). Sen tittade mormor och morfar förbi en stund och fikade, jag fick 2 st 200g marabou. Och eftersom det riktiga kalaset är på fredag så får jag det andra då :)
Sen har jag varit ute och sprungit en sväng, och konditionen börjar komma tillbaka lite efter tjockis-sommarlovet iallafall.
Imorse när jag fick tidningen löd mammas kommentar så här: jag behövde inte ens titta i tidningen för jag såg att pernillas dressingroom var med. Har kollat på det förrut, skulle så gärna vilja ha en sådan garderob, ja nu behöver den ju inte riktigt vara SÅ stor, för så mycket kläder har jag inte. Har legat och bläddrat på dom där 3 sidorna i säkert en timma. Här kommer en bild så fattar ni vad jag pratar om.


Bilden vart lite fel men man ser ju iaf :)  Detta är min dröm.

Ha det bra puss&kram


Kommentarer
Postat av: Nea

Grattis dig. <3

2008-09-01 @ 21:47:36
URL: http://neakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0