Hej hopp.


Idag var det som sagt mini OS på Ramundervallen. Och eftersom mamma var på plats för att hejja på bror så får ni därför ett kort =)

Bror längst ut i blått, och i mitten Klaras bror Karl.

När jag kom hem firade vi först jacobs guld med buddapestrulle :p mumms, sedan åkte jag ner till frisersalongen och hon fick ta en titt på mitt hår, hon sa att det garanterat skulle bli bra efter en färgburk till. Så imorgon ska jag färga ännu en gång, för nu ska jag snart åka upp till laxå på dansen :) Hoppas vi ses.

Skolan var bra och orienteringen var rolig =)
Nu ska jag gå och byta om till danskläder.
Ha det bra puss&kram♥


Kommentarer
Postat av: isabelle

wihi skojj dag innan jag blev sjuk ;/ fuck .. .



miss you :)<3

kommer på måndag (A)

2008-09-27 @ 21:48:07
URL: http://iisabbeelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0