skolan är nästan slut..

och jag är skit glad! Skolan idag var väldigt slapp. =) mest film och rast
Imorgon är det bara avslutnig i bergfästet och sen slutar vi klockan 11. Då åker jag in till örebro och går nog först lite på stan och sen vidare till moster. Då är det abbasingstar som gäller =D Även lördag blir shoppping, eller ja, fönstershopping får det nog bli för min del ;) Sen kommer nog ninni med hem och sover över, trevligt =) <3
Sen är det ju faktiskt bara måndag och tisdag kvar =)


Visst är jul mysigt men jag skulle inte tacka nej till en thailandsresa, klara jag är så avundsjuk på dig!
Saknar sol  och värme. 

nu ska jag dricka kaffe :) pussokram <3

Kommentarer
Postat av: sanna

Ikväll ska vi sjunga Abba. Undra vem som vinner duellen=) Ses snart kram

2008-12-19 @ 12:48:56
Postat av: Mosteroster

Kul att ha Er här en kväll innan jul. Längtar du till storstaden så finns alltid ett rum här som står tillgängligt för dig.



Mosteroster

2008-12-21 @ 21:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0