Lucia

Hej igen! :) ja nu kan vi kalla det läänge sen. Jag har nästan glömt bort bloggen!
Ja, vad har hänt på sistone?
Stockholm var ju bra, och jag hittade jeans och ännu en adidas jacka :) Det gick lite fortare att hitta jeans denna gång!

Förra helgen var det tävlig, och dansuppvisning :)  var kul.



I veckan har det väl inte hänt något speciellt, i förrgår sov isabel, så vi samåkte upp till laxå tiidigt på fredagmorgon. Vi lussade i bergfästet och sen fick vi åka hem kl 10. Sköönt =) exta roligt eftersom jag visste att jag annars skulle ha städat på hemkunskapen :p


tomtenissar kl 6.00

Övrigt så är det bara en skolvecka kvar till jullov! och bara 1vecka och 3dagar kvar till julafton =) wiie
Aja nu ska jag göra mig iordnig, glad lucia eller vad man säger. puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0