Godmorgon

Godmorgon! Eller godmiddag till alla er som går i skolan denna fredag! Själv är jag ledig och det är för jäkla skönt måste jag säga :D

Just nu sitter jag hemma i min ensamhet och ska försöka läsa några sidor i en bok PÅ ENGELSKA! Och jag fattar såååå hääääääääär mycket, eller inte. Nåja det är bara att trassla sig igenom den, den måste läsas ut snart, och det roliga är att den är över 400 sidor!.. WEI
Idag vet jag inte riktigt vad som händer men det visar sig, mamma och Sanna kommer hem runt ett så jag ska väl spendera lite tid med dom i alla fall.
Nej, nu måste jag läsa! PUSS
en gammal midsommar bild på mig och ett par goa damer!

Kommentarer
Postat av: linda

söööta flickkor!;D

2010-10-28 @ 17:55:08
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0