VåffelTorsdag

Hej bloggen :)

Det börjar bli mer och mer sällan jag uppdaterar :/  får bättra mig.
Kort om veckan:

Måndag
Kommer jag inte ihåg vad jag gjorde, troligen inget vettigt eftersom jag inte minns ;)

Tisdag
Klara Isabel och jag stannar i laxå, dom solar och jag sitter och underhåller dom. Sen afrikansk dans :D

Klara kom lite senare och på vägen ut från solariet hittade jag en mycket rolig spegel ;o

Onsdag
Promenad på friskon med Hanna och frida, gick till röfors och tillbaka! typ över en mil. Två och en halv timma! Aja bra att röra sig iallafall.
Klara följer med hit, färga hennes hår och massa babbel ;) Trevligt trevligt.

Idag
Min älsklings torsdag har nu bytt namn till våffeltorsdag. 
På långrasten lånade vi cyklar hem till bella och gjorde våfflor istället för kyckling lår i skolan, vart  super gott :p

 

Här har vi bellas första våffla, mummsig med sylt och grädde. men...


Denna inte riktigt lika frestande,, med ost och aromat på ;O usch usch

Men nu ska jag åka på dans

Ha det bra pussoch kram


Kommentarer
Postat av: isabelle

mmmmh , mycket gott :D

2008-10-31 @ 23:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0