Söndag.

Hej igen :)

Idag har det inte hänt så mycket, 
Mest gått runt och haft ont, jag vet inte vad jag har gjort men jag har jätte ont i ena skulderbladet, vet inte heller hur det ska gå med dansen sen, men får göra så gott jag kan.

Igår beställde vi äntligen en ny kamera, har tittat runt länge men ingen av oss blir klok på det, vi har funderat om vi ska ta en riktig systemkamera eller en lågzoom, men tillslut bestämde vi oss för att ta en lågzoom, så nu är en canon powershoot på väg hem :) och det känns jätte bra. (:


Övrigt har jag börjat att längta jätte mycket till advent och jul, inte så jätte länge kvar nu :)

Ha det bra puss&kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Kul med kameran..vi får försöka att lära oss den ihop! Skulderbladet får vi lösa med massage! Jul är kul.. =)) o visst längtar jag också! <3

2008-10-19 @ 21:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0