Rubrik.

Hej igen (:

För att sammanfatta det som hänt sen sist:

Onsdagen spenderades i örebro, först gick vi till tingsrätten och tittade hur en rättegång gick till, sen fick man gå på stan resten av dagen, köpte en röd t-shirt, mössa och halsduk :D

Torsdag är ju bästa dagen som jag sagt tidigare, på en långrast cyklade vi hem till Bella och hennes mamma bjöd på våfflor, mumms :)
Efter skolan gick jag till min gammelmormor och firade hennes födelsedag :)
Senare vidare till esabhallen och nattorienteringen, det gick skit dåligt men kul ändå, och efter det, det årliga discot :D 

Idag ringde klockan fast vi var lediga, dock senare än vanligt, åkte ner till finnerödjaskola och där väntade hela gamla finnerödja klassen och sen överraskade vi vår gammla lärare, blev mycket lyckat :D

Sen klippte jag mig och köpte även en ny hårfärg(igen) färgar på söndag igen och hoppas bli nöjd denna gång!
Men nu ska jag snart lägga mig, är jätte trött.


En riktigt somrig bild får anvsluta detta inlägg.
Ha det bra puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0