Hej igen!

Kort om veckan:

Tisdagen spenderades med klara, med lite av varje, var även en stund med Bella, Nanna och Mathilda :) +dans

Onsdag hade jag yoga/powergympa på friskon, var kul. Sen gjorde jag inte så mycket, pluggade till engelskaprovet som jag hade idag och det gick ganska bra. 
Idag har det inte hänt något speciellt, dansat och pluggat lite. 
Kameran har inte kommit än, och jag väntar massor (: 
Övrigt så tycker jag att det ska bli superskönt med lov :D

Ha det bar puss&kram


Nea ska jag också  försöka hinna med att träffa på lovet, var skit längesen nu! 


Kommentarer
Postat av: nea

vi måste verkligen hinna med det. det var så länge sen, nästan pinsamt. vi bestämmer dag i helgen? <3

2008-10-24 @ 10:35:18
URL: http://neakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0