Hej igen

Höstlovet har vart bra och jag vill inte tillbaka till skolan!

På tisdagen åkte jag på den årliga resan till ullared med mormor, har gjort det sen jag var typ 8 år :) köpte inte direkt något roligt men lite nödvändiga grejer och någon julklapp ;)

hela torsdagen spenderades på dansstudion, kl 10-18 dans dans dans, med inte hann jag vila ut länge eftersom jag har vart där nästan hela dagen idag med, dock två timmar mindre. 
Jätte kul och mycket träning, om jag har träningsverk? ja, det kan man säga!
nio timmar på två dagar är inte vad min kropp är van vid.


På tal om dans så får ni därför en lite dansig bild på mig emelie och nea

Imorgon åker jag på kalas till morfar och sen troligen träffa Isabel och klara, kanske bella? :)

Nu ska jag käka tacopaj ;) är vrålhungrig!

Ha det bäst puss&kram

Kommentarer
Postat av: Nea

2008-11-01 @ 22:10:17
URL: http://neakallgren.blogg.se/
Postat av: Nea

I miss you so <3

2008-11-01 @ 22:10:47
URL: http://neakallgren.blogg.se/
Postat av: Nea

ska vi prata om måndag då? :) kram

2008-11-01 @ 22:11:16
URL: http://neakallgren.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jo man kan ju säga att du verkade ha träningsverk. Jag blogga just och la ut en bild från dagens kalas! Ses säkert imorron kram

2008-11-02 @ 00:24:16
Postat av: mamma

Vilken färgsprakande danstrio...!! Snart är det dags för avslutning o uppvisning igen!! <3

2008-11-05 @ 15:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0