Halloj!

Ja, hej igen :D här har det inte hänt något speciellt sen sist, tisdag åkte jag med till styvanäs med Isabel, mycket prat och sen vidare mot laxå, och afrikansk dans :D Sen sov hon här =)



Onsdag var lugn, städade lite i mitt rum och klara tittade förbi en stund.

Toasttorsdagen var tjock och rolig, som vanligt hem till bella, och idag stog som sagt toast, och chokladpudding på menyn =) mumms.
Sen bara hem, byta om och vidare till hallsberg (: kul som vanligt.

Idag var det nästan bara jag och klara som var tjejer i klassen. Resten åkte till örebro med konfirmationen.
När jag kom hem åkte vi direkt ner till banken och fixade ID kort. Sen har jag vart ute och tagit lite kort.





Så fin dag idag.

Nu kom precis grannarna in, vi ska ha slovenien kväll och kolla på kort från semestern, äta mat och ha trevligt. :)

Ha det bra puss&kram


Kommentarer
Postat av: Isabel

Hhaha herregud vi kan verkligen inte se normala ut ;)

2008-10-18 @ 18:38:54
Postat av: Nea

jo absolut, det tror jag går! vore jättekul, var ju så länge sen med! puss&kram <3

2008-10-18 @ 18:49:12
URL: http://neakallgren.blogg.se/
Postat av: Nea

jag saknar dig jättemkt ju! (de skulle höra till de förra!)

2008-10-18 @ 18:50:08
URL: http://neakallgren.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Hej vännen, jag såg din blogg på bdb, super fin!:D<3

2008-10-18 @ 19:57:35
URL: http://pelleplutts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0