Hallå där.

Japp, ennu en ny skolvecka som inleds med glada miner  =)
Dagen första lektion, musik var slapp, idrott med handboll var kul och sen flöt dagen på.
Lunch med macka och bullar för klaras och min del (:
Hemma har det inte hänt så mycket, kollade lite på vänner.
Och nu sitter jag här med min loka päron i handen =)



Men nu måste jag sätta igång med läxorna!

Vad tyckte ni om nya designen förresten? =) blir mycket glad om ni kommenterar! +att fotografen sanna har skaffat blogg!
http://storasystersanna.blogg.se/

Ha det bra puss&kram

Kommentarer
Postat av: Ingela

verkligen jättefin (!!!) design Ellen. Vilka underbara höstfärger och förstås en väldigt rar tjej i mitten...

2008-10-13 @ 18:32:27
Postat av: Nea

åh jättefin desigt! verkligen. jag skulle behöva lite hjälp? (a) kram!

2008-10-13 @ 19:13:34
URL: http://neakallgren.blogg.se/
Postat av: Sanna

SNyggt Ellen!! Å tack för länken till min blogg=)

2008-10-14 @ 20:39:43
Postat av: Mamma

Man kan inte tycka annat än att hösten är vacker när man ser din blogg. Tjejen vid trädet är ju min favorit också...så visst är nya designen super!!! Ja, visst är det kul att även Sanna skaffat blogg, dock efter mkt grubbel. Kram

2008-10-14 @ 20:52:04
Postat av: Isabel

Jadu designen blev ju riktig lyckad :)

Fortsätt blogga så kanske du blir nya lisaplace ;) <3

2008-10-15 @ 18:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0