Dags för uppdatering.

Riktigt länge sen nu, internet hemma har slutat att fungera så jag får passa på när jag är borta! :)
Just nu sitter jag hemma hos anna, med bella och klara :) 
Vi ska nog se på en film eller kanske gå ner och äta lite frukost, dock har natten inte bestått av några nyttigheter.
 
Veckan har gått ganska fort och det hoppas jag att näst också gör eftersom jag åker på prao därefter. :D
Sen längtar jag ju självklart sjukt mycket till jullovet!



Bilden är från i somras, när körslaget kom till laxå och vi fyra fick för oss att spraya håret lila.
Jag fick inte lägga ut de snygga bilderna på dom eftersom dom hotar med att anmäla mig.

Ha det bra puss&kram

Kommentarer
Postat av: sanna

Hur du ser ut Ellen=) Den där hårfärgen vore nått=)

kom in å hälsa på nån dag! kram från kusin!

2008-11-17 @ 12:34:45
Postat av: Nea

Märthas kommentar när hon såg bilden, med lila hår: "nämen, vilken rackarns tjej!" haha, sött. jag saknar dig mkt <3

2008-11-21 @ 14:40:24
URL: http://neakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0