Regn och rusk med memory och tält

Hej bloggen! Just nu spöregnar det och är riktigt skit väder :/ inge vidare.
Gårdagens eftermiddag spenderades hos farmor och farfar. Mycket prat, fika och memory :) väldigt trevligt! På kvällen åkte jag vidare till Isabel och vi sov i tält med klara. Kallt och inte så mycket sömn men roligt endå.
Idag väckte Isabel mig runt halv elva. Vi väckte klara som sov som en stock. Vi gick upp och åt frukost och sen åkte jag hem. När jag kom hem lagade jag mat, köttfärssås och macaroner. Blev lyckat . Nu ska jag börja sortera bilder, musik och filmer i olika mappar, efter som det inte är så bra ordning! Inte så kul, men det är ju sånt som måste göras. Senare kommer Klara hit och sover över, och imorgon blir det Örebro. Ha de bäst. Tjing!    

                                                            

 

Kommentarer
Postat av: klara

duuuu ääääääär finaaast vetdu !!!!!! :D:D:D:D:D: <3<3<3<3<3<3<3<3

2008-08-10 @ 22:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0