Torsdag.

Jag kom nyss hem från hallsberg och lenas dansstudio :) discon började idag =) mycket efterlängtat! Tyvärr så fick jag inte med mig nea denna termin :/

Skolan är helt klart bäst på torsdagar. 2h och 40min rast, allt  tillsammans då:) riktigt skönt !
Annars är det inget annat som hänt, sitter och funderar och jag någonsin kommer hitta ett par jeans som sitter perfect. Det måste dom för mig ;) Får väl åka in till örebro någon dag.

Imorgon är det fredag och hemkunskap. mycket bra =)
Men nu ska jag käka kvällsmat och sen blir det säkert vänner en stund. Ha det bra puss&kram.


Kommentarer
Postat av: Nea

:( <33

2008-08-29 @ 16:06:37
URL: http://neakallgren.blogg.se/
Postat av: Nea

Ja, jag provade det, och det var faktiskt jättekul, så det ska jag fortsätta med. Men det var absolut inte därför jag slutade på discon, utan de känned bara inte bra. <3

2008-08-30 @ 11:16:34
URL: http://neakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0